KAKO DA TESTIRAM DIZNU BOSCH MAGNETNA DIZNA najcesca i najzahtevnija dizna za podesavanje
Posle testiranja dizni nismo sigirni da li je dizna dobra ili nije ?
TEST DINAMICKOG PRELIVA MAKSIMALAN PRITISAK ZA DATU DIZNU , 570 uS Sto bi u nasem slucaju bilo 1350 bar - 570 uS UBRIZGANA KOLICINA MORA BITI VECA OD PRELIVENE KOLICINE ---------------------------------------------------- TEST STATICKOG PRELIVA 1350 BAR BEZ IMPULSA U TRAJANJU 20 SEKUNDI NE VISE OD 7ml (9 ml za vece dizne ) --------------------------------------------------- Vreme odziva dizne na 40 stepeni test ulja test br.2 - 1790 uS prosek Gornji podatci su oni sto bi ih trebalo dobiti mi smo dobili sledece test 1 - 61 ml test 2 - 30 ml test 3 - 6 ml test 4 - 8 ml peliv dinamicki na 1000 impulsa - 41ml staticki preliv - 6 ml na 20 sekundi Vreme odziva 1600 us na testu 2 - 40 stepeni test ulje DIZNA JE STARA ALI ISPRAVNA KOLICINE SU POVECANJE STO NECE MNOGO UTICATI NA RAD AUTA ODZIV JE MALO SMANJEN ALI NECE UTICATI NA RAD AUTA PRELIV JE POVECAN ALI NECE UTICATITI NA RAD AUTA (kod nove dizne je preliv oko 20 - 25 ml ) ------------------------------------------------ Sta je onda lose sto bi moglo uticati na rad auta ? 1. Zbih preliva svih dizni za auta do 2000 ccm ako je veci od 250 ml. dovodi do gasenja auta kada ubrazva te diagnosticke greske pritisak u railu je manji od zadatog pritiska 2. Na testu 4 . nemamo gubrizganog goriva na dizni - na tom cilindru auto nece raditi na ler-u 3. Na jednoj dizni je preliv veci od 100 ml., a sve druge su dosta lose 60 ml i vise . - nece da upali auto (moguce da upali na slepanje ali nece na kljuc) 4. Sve kolicine su smanjene ispod test liste - auto "ne ide kako treba" kao da ne radi turbina 5. Na testu 3 kolicina vece od 8 - 12 ml - auto na oko 1500 - 3000 rpm. "stekce" kucka kao da ne valja neki od ventila ili hidropodizac 6. Max kolicina je mnogo veca na pr za ovu diznu 80 ml na vise od dve dizne - auto dimi7. vreme odziva suvise malo ispod 1400 uS - auto stekce 8. Vreme odziva suvise veliko preko 2200 uS - auto dimi 9. Dinamicki preliv ok ali staticki veci od 12 ml. - auto ne pali Sve ovo bi bilo jako lose stanje u pogledu ispravnosti dizne -------------------------------------------------------------------- Test br 1 seodnosi na maksimalne kolicine goriva i auto je u tom rezimu samo sa maximumom snage i opterecenja Test br.2 se odnosi na ubrzanje te putne brzine auta . Test br 3 se odnosi na predubrizanje auta (pilot ubrizganje) Test br 4 se odnosi na ler gas , ako nema goriva na vise od 2 dizne auto ne pali. Svi podati u test listi se odnose na 1000 ubrizganja Test dinamickog prliva moramo raditi na frekvenciji 10 Hz -------------------------------------------------------------------------------------
.
|